מתקן טיפוס לילדים לחצר

ילדים על הגובה - מתקן טיפוס לילדים לחצר

אחד מזיכרונות הילדות של רבים הוא טיפוס על עצים, לא מעט הורים מספרים לילדיהם הרכים על כך שהם וחבריהם מצאו עץ רחב בשכונה או במושב, טפסו עליו, או בנו בית ובילו עליו שעות. מאחר שכבר אין כל כך שפע של עצים וכבר לא ניתן למצוא עץ בודד בקרבת הבית, יש צורך למצוא אלטרנטיבה ייחודית למשל לרכוש מתקן טיפוס לילדים לחצר, או בית מוכן לבנייה על עץ ולספק להם אפשרות לטפס ולייצר זיכרונות משלהם, אמנם חווית הטיפוס השתנתה אבל ההנאה נותרה כשהייתה.

לפעולת הטיפוס יש יתרונות רבים ולא בכדי לאחרונה יש טרנד חזק של חוגי נינג'ה, קירות טיפוס ורכישה מאסיבית של מגוון מתקני טיפוס לילדים לחצר .בין שאר האטרקציות ניתן למצוא מגלשה לחצר עם קיר טיפוס, מגדל טיפוס נינג’ה, מתקן ספארי או ג'ונגל הכולל  רשת חבלים המסייעת בפיתוח כישורי הטיפוס, מתקן גלישה הכולל סולמות טיפוס מאתגרים מותאמיי גיל, בית פלסטיק לילדים עם קיר טיפוס או סולם ועוד.

משחקי טיפוס הינם אלמנט חשוב בהתפתחות ילדים, ראשית יש בזה פעילות פיזית מהנה ומאתגרת, הילדים יוצאים מהמסכים ומשחקים באוויר הפתוח (בהנחה שמדובר על מתקני טיפוס לחצר) הם מפעילים שרירים שאינם מופעלים בשגרה, תנועת הטיפוס עובדת על אחיזה חזקה שקשורה לשרירי האמה, זה עובד על שרירי הידיים, שרירי הגב לרבות כתף אחורית ושכמות, שרירי הרגליים ובעיקר המקרבים והישבן וכמובן שרירי התאומים הדוחפים את הגוף כלפי מעלה. פעולה מהנה שמחזקת את שרירי הליבה ולא פחות מזה את הביטחון ותחושת המסוגלות.

מעבר לפעילות הספורטיבית החשובה, הילד מפתח קואורדינציה, מוטוריקה ושיווי משקל וכישורים פיזיים ורגשיים נוספים. המשחק, הכרוך באתגר לא פשוט לעיתים, משפר את היכולת המנטלית והרגשית של הילד, מעניק לו תחושת מסוגלות אמיתית ובעת ההגעה לפסגה גם גאווה וסיפוק עילאי. משחקי הטיפוס בין אם הם משולבים במתקני חצר אחרים או אפילו בית פלסטיק לילדים, מעניקים לילדים אחריות, בגרות ושליטה הן על הגוף, הן על ההתנהלות במרחב והן על האמונה הפנימית והיכולת להשיג מטרות ולהצליח במשימות מאתגרות במקביל להנאה צרופה וטהורה.

על מנת להשיג את כל היתרונות הללו חשוב לרכוש מתקן חצר המשלב אלמנטים של טיפוס מחברה איכותית המשווקת מוצרים בטיחותיים ללא פשרות. כל המוצרים חייבים להיות עשויים מחומרי גלם משובחים לרבות פלסטיק יציב ועמיד בפני עומס, תנודות וקפיצות, נטול BPA, לטקס או PVC מזיק או כימיקלים מסוכנים, עומד בפני קרינת UV ותנאי אקלים משתנים.

חלק מהמוצרים של החברות המובילות בנויים בטכנולוגית רוטומולדינג (rotomoulding), טכנולוגיית דפוס פלסטיק שנועדה לייצור חלקים הדורשים גימורים איכותיים, עובי דופן אחיד ויציבות גבוהה. כמובן על כולם לעמוד בתקנים בינ"ל מחמירים של איכות ובטיחות לרבות התקן האמריקאי ASTM F963  התקן האירופי  EN-71 ואישור מכון התקנים הישראלי.

חושבים להצטרף לטרנד הטיפוס? אל תישארו מאחור ורכשו עוד היום מתקני טיפוס לחצר והפכו את הילדים והילדות לנינג'ות קטנות וחמודות.

מתקן טיפוס לילדים לחצר