מתקן חצר לילדים מפלסטיק

המשחק האקטיבי במרחב הפתוח הוא חלק חיוני ובלתי נפרד מחיי הילדים. הוא מאפשר להם לחקור את סביבתם הטבעית ומספק להם את תחושת החופש הנצחית, שתלווה אותם שנים רבות קדימה. השהייה באוויר הצח, השמש הנעימה שעוטפת אותם והאתגרים שמביאה עימה התנועה מיצרים עבורם אין ספור הזדמנויות ללמידה ולהתפתחות. 

מתקן חצר לילדים מפלסטיק הוא זה שמדרבן אותם לפעול – לזחול, לרוץ, לטפס ולדמיין דמיונות. בעודו ממוקם בחצר הבית, הוא מהווה עבורם המקום לפרוק בו את האנרגיה שהצטברה לה בפנים. הרי, במהלך השנים הראשונות לחיים המוח האנושי מתפתח והאישיות מתעצבת, כך שגירויים נכונים הם חיוניים למהלך תקין של ההתפתחות. כאשר יש בידם אלטרנטיבה טובה מספיק, ילדים בוודאי יעדיפו לזנוח את המסכים, לצאת החוצה ולהשתובב – בדיוק כפי שהם אוהבים. 

למי יכול להתאים מתקן חצר מפלסטיק?

מתקני שעשועים לחצר עשויים פלסטיק הם בחירה מצוינת עבור מי שמחפש סביבה חיצונית מהנה ובטוחה. הם מגיעים בדגמים שונים, כך שכל משפחה תוכל למצוא את המתקן המתאים לה. החל משולחנות פיקניק ומגלשות ועד למתקנים מפוארים שכוללים סולמות טיפוס, גשרים, צינורות זחילה ונדנדות. ישנם מתקנים שמתאימים לתינוקות ופעוטות, ואחרים שיתאימו יותר לילדים בוגרים יותר. 

האם מדובר במתקנים בטיחותיים?

כל מתקני המשחק אותם אנו משווקים עומדים בתקנות של מכון התקנים הישראלי אשר דואג להבטיח שאלו יהיו בטוחים לשימוש. הפיקוח מתייחס לתכנון המתקן ולתהליך הייצור עצמו, וכן לדרכי הייבוא והשיווק שלו הלאה לצרכנים. מתקן חצר לילדים מפלסטיק הוא חזק במיוחד ועמיד בפני נזקי מזג האוויר ומזיקים שונים וכן, הוא דורש מעט מאוד תחזוקה. הוא נועד לספק לכם, ההורים, את השקט הנפשי בידיעה שילדכם מבלים בבטחה שעות של הנאה. 

איפה ניתן למקם את מתקן החצר?

מציאת המקום המושלם למקם בו את מתקן המשחק,כרוך במספר שיקולים הנוגעים לבטיחות השימוש בו ולפן העיצובי. תחילה, יש לוודא שמתקן המשחקים שלכם ימוקם הרחק מכל מפגע ויונח על גבי קרקע מישורית כדי למנוע נפילות מיותרות. בנוסף, מומלץ למקם אותו באזור בו יש מספיק מרחב סביבו, כך שהילדים לא ירגישו צפיפות מוגזמת במהלך המשחק ויוכלו להתרוצץ בהנאה. כמו כן, חשוב לדאוג למקם אותו באזור בו ניתן לשמור עם הילדים על קשר עין כך שבמידה ויזדקקו לכם, תוכלו להיות להם לעזר. 

בכל הנוגע לעיצוב המרחב, מתקנים אלו משתלבים נפלא בסביבה ירוקה. הגוונים הבהירים שלהם מוסיפים לחצר, לגינה או למרפסת עליזות ושמחה. ניתן למקם אותם על הדשא, תחת עצי הגינה ובמרחק בטוח מערוגות הפרחים, בחצרות בהם הריהוט עשוי פלסטיק; עץ או מתכת. 

כמה עולה מתקן חצר?

מתקני שעשועים מפלסטיק הם כאמור, דרך נפלאה לשעשע ולהפעיל ילדים בכל הגילאים. בהתאם לסוג המתקן ותכונותיו, העלות משתנה מאוד. אם אתם מחפשים למשל, להוסיף כמה מתקנים בסיסיים לחצר הבית שלכם תוכלו להזמין שולחן פיקניק שמחירו 950 ש"ח ולשלב עימו מתקן משחק לקטנטנים בשווי 399 ש"ח. 

מתקני משחק גדולים יותר הכוללים מגלשות, נדנדות, סולמות ואטרקציות מגניבות נוספות מתחילים ב-1,650 ₪. כך או כך, מדובר בהשקעה משתלמת במוצרים איכותיים שילוו אתכם ואת ילדיכם האהובים לאורך השנים. 

מתקן חצר לילדים - נדנדות
מתקן חצר לילדים מפלסטיק