מתקן חצר לילדים מעץ

כל ילד חולם שתהיה לו פינת משחקים משלו בחצר הביתית, עליה הוא יוכל לבלות במשך שעות, לדמיין דמיונות ולרקום חלומות. מתקן חצר לילדים מעץ מגיע מצויד בנדנדות, במגלשות ובסולמות עליהם ילדים יכולים לטפס, ודרכו הם יכולים לחקור את העולם באמצעות משחק פעיל. מתקן משחקים זה מאפשר לילדים את ההזמנות לפתח ולשדרג מיומנויות תנועה חשובות ולבנות את הביטחון העצמי שלהם, בעודם לוקחים על עצמם ביצוע של אתגרים חדשים. 

 

המתקן עשוי עץ חזק במיוחד ועמיד בפני נזקי מזג האוויר. העצים החסונים אידיאליים למשחק ומתאימים לשימוש מספר ילדים בו זמנית כך שניתן יהיה להשתמש בו גם בעת אירוח של ילדים נוספים. הודות לאביזרים שמגיעים עימו, כמו הנדנדות; המגלשה וסולם הטיפוס ילדים יכולים לפרוץ את גבולות הדמיון שלהם ולאפשר ליצירתיות שבהם לפרוץ החוצה. 

במה תורם המשחק במתקני חצר לילדים?

משחק אקטיבי ובטוח חיוני להתפתחות התקינה של ילדים, המחפשים את הקשר עם הטבע וזקוקים לפורקן אנרגיה באוויר הפתוח. המגע עם חומרים טבעיים מעודד את השימוש ביצירתיות הפנימית הטבועה בכל ילד וכן, את תחושת הערך העצמי והתפתחותו הפיזית. הנוכחות של "מיני" מגרש משחקים בחצר הביתית הופכת אותם לאטרקטיביים יותר עבור חברים בני גילם ומעודדת סוציאליזציה פעילה. 

 

מתקן חצר זה, מציע לילדים חוויה מרגשת תוך הזדמנות ללמידה אינטואיטיבית. במהלך המשחק הזורם, ילדים יכולים לפתח מיומנויות פיזיות חשובות ולהתנסות באתגרים חדשים. הם קופצים, מטפסים, מתנדנדים ומתגלשים ובכך הם מחזקים את השרירים שלהם ואת הקואורדינציה ושיווי המשקל הנחוצים להתפתחות תקינה. 

האם מתקני החצר הם בטיחותיים?

מערכת היחסים המיוחדת שלנו עם העץ כחומר גלם מלווה אותנו לאורך מאות שנים. אנו משתמשים בו על מנת לבנות מבנים יציבים וליצור רהיטים מיוחדים – הוא מביא עימו ניחוח מיוחד של כפריות וקסם שאין לו תחליף. העץ המעובד, מגיע עם עמידות יוצאת דופן ומחזיק בתכונות המגנות עליו מפני חדירה של מזיקים, נוזלים ולחות. המגע עימו מספק לקטנטנים תחושת ביטחון, יציבות ונוחות בהרמוניה מדויקת עם הטבע הסובב אותם. 

 

מתקן חצר לילדים מעץ המשווק דרך אתר "פיגוז" מבטיח לכם את השקט והביטחון הנחוצים לכם טרם השימוש. מתוך אמונה בשיווק מוצרים איכותיים בלבד ומתן שירות הוגן ואיכותי ללקוחות שלנו, אנו דואגים לספק לכם מוצרים העומדים בתקני האיכות המחמירים ביותר שיש כך שילדכם יוכלו לצבור חוויות מרגשות ומרתקות בבטחה. עם המוצרים שלנו מגיעה גם אחריות אמיתית ודאגה לאחר הרכישה, כולל ייעוץ וקבלת שירות באמצעות צוות מיומן ומסור שנמצא כאן על מנת לפתור לכם כל בעיה. 

כמה עולה מתקן חצר מעץ לילדים?

ניתן לרכוש מתקן חצר לילדים מעץ במחירים שונים; מחירו הממוצע נע בין 4,900 ש"ח ל-17,800 ש"ח. העלות משתנה בהתאם לגודל המתקן וכן בהתאם לאביזרים הנוספים הנלווים למבנה. אלה עשויים לכלול נדנדות, סולמות, ארזי חול, ביתנים מעץ, לוחות גיר, אבני טיפוס ומגלשות מסתובבות. חשוב לזכור כי הנכם משקיעים כעת באיכות גבוהה של החומר המשמש לבניית המתקן ובגימורים מדויקים המתאימים למבנים מהסוג הזה, כך שילדים יוכלו ליהנות ממנו בבטחה לאורך שנים.

מתקן חצר לילדים - מסיבת גן
מתקן חצר לילדים מעץ